ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی ماکروفربلک اند دکر

خدمات تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در تهران برای عزیزان ساکن این منطقه با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. اگر ساکن تهران هستید و ماکروفر شما خراب شده است؛ آن را برای تعمیر به ما بسپارید. سرعت، مهارت و استفاده از بهترین ابزار مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی ماکروفر بلک اندکر است.

تاریخچه

برند بلک اند دکر (BLACK AND DECKER) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش تک تعمیر به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ماکروفر بلک اند دکر (BLACK AND DECKER)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماکروفرهای بلک اند دکر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ماکروفر ممکن است کار مشکلی به نظر برسد سبک طراحی و امکانات و تنظیمات خاص این دستگاه پرکاربرد گاه به نظر سخت و پیچیده می رسد.

بطور کلی لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی و رفاه زندگی شما ایفا می کنند و به سرعت در روند انجام کارها کمک می کنند.

بسیاری از مشکلات پیش آمده برای دستگاه های برقی و لوازم منزل به دلیل عدم آشنایی با سیستم و نحوه کارکرد آنهاست. بررسی تنظیمات و یا سرویس دستگاه می تواند به سرعت شرایط را به حالت سابق بازگرداند. اما عدم اطلاع کافی و استفاده نامناسب از وسایل، باعث بروز در مشکلات وسایل آشپزخانه می شود. تعمیر هود و سایر لوازم برقی و بی توجهی به خلل در عملکرد هرکدام از دستگاه ها از عمر  آنها می کاهد. تعمیر به موقع ماکروفر از استهلاک کاسته و کارکرد بهتری را فراهم می کند.

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر

برای تعمیر ماکروفر در منزل  حتما باید به تعمیرکاری مراجعه یا ارتباط برقرار کنید که شناخت کافی از قطعات ماکرفر و عیوب آن داشته باشد. افراد متخصص و کاربلد در این امر می توانند در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین کیفیت تعمیر ماکروفر شما را انجام دهند. هم چنین با توجه به برند ماکروفر خود می توانید به یکی از نمایندگی ها آن هم مراجعه کنید. در زیر به عوامل مختلفی که خرابی ماکروفر را نشان می دهد اشاره می کنیم.

استفاده از ظروف فلزی یا ظروف با چاپ فلزی در ماکروفر بیشترین دلیل خرابی آن است.

ماکروفر غذا را گرم نمی‌کند

گرم نکردن غذا در ماکروفر مربوط به مگنترون دستگاه است.

مگنترون قطعه اصلی در ماکروفر است که امواج را متساطع می‌کند. اگر مگنترون خراب باشد امواج ساطع نشده و غذا را گرم نمی‌کند. خرابی ترانس دستگاه هم می‌تواند از دلایل بروز این مشکل باشد. البته خرابی ترانس نیز تا حدی به مگنترون مربوط می‌شود. چرا که در این صورت ترانس ولتاژ کافی را برای مگنترون تامین نکرده و در نتیجه امواجی از آن ساطع نمی‌شود.

جرقه زدن ماکروفر

در صورتی که چیزی داخل ماکروفر دارید آن را خارج کنید و اگر باز هم شاهد جرقه زدن آن بودید به نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر گزاارش دهید تا برای تعمیر ماکروفر بلک اند دکر به منزلتان مراجعه کنند.

اگر ماکروفر جرقه بزند، مشکل از آنتن مگنترون یا ورق میکا داخل کابین است. همچنین رنگ پریدگی داخل کابین ماکروفر می‌تواند باعث ایجاد جرقه در آن شود.

چرا ماکروفر خاموش می‌شود؟

یکی از مشکلاتی که هنگام کار با ماکروفر انجام می‌شود خاموش شدن ناگهانی آن و پریدن فیوز است. برخی تعمیرکاران برای حل این مشکل فیوز را یکسره می‌کنند. اما یک تعمیرکار متخصص می‌داند که فیوز ماکروفر به این راحتی‌ها خراب نمی‌شود و مشکل آن را باید در جای دیگری جست و جو کرد. در چنین مواردی با بررسی کامل ماکروفر قطعه معیوب تشخیص داده شده و مشکل آن برطرف می‌شود.

نچرخیدن سینی ماکروفر

علت اصلی این موضوع اشکال در موتور گردان ماکروفر است. موتورهای گردان ماکروفرهای موجود در ایران در سه نوع 220، 24 و 12 ولت وجود دارند که بسته به نوع برند متفاوت هستند. تعمیرکار باید موتور متناسب با مارک ماکروفر را روی آن قرار دهد تا عملکرد سینی به حالت عادی برگردد.

چرا لامپ ماکروفر کم نور است؟

معمولا در ماکروفرها برای کارهایی نظیر گرم کردن غذا یا یخ زدایی نور لامپ کمتر از حالت عادی است. چرا که در این موارد افراد معمولا نمی‌خواهند وضعیت غذای داخل ماکروفر را به دقت بررسی کنند و نیاز به نور زیادی ندارند. اما اگر لامپ ماکروفر شما همیشه کم نور است، مشکل از تنظیمات دستگاه است. در این حالت با تنظیم مجدد دستگاه مشکل برطرف شده و نور لامپ عادی می‌شود.

چرا صفحه لمسی کار نمی‌کند؟

در ماکروفرهایی که صفحه لمسی دارند، خرابی این صفحه مشکل بزرگی است. این موضوع معمولا مربوط به خرابی تاچ پنل ماکروفرها است. تعمیرکارهای نابلد یا سودجو برای آن که بتوانند هزینه بیشتری از مشتری دریافت کنند، راه حل این مشکل را تنها تعویض پنل بیان می‌کنند.

 

خرابی تاچ‌پنل ماکروفر بیشتری دلیل برای کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر است.

با تعمیر تاچ پنل هیچ تغییری در ظاهر پنل ایجاد نشده و تنها تغییرات جزئی در مدار الکترونیکی آن انجام می‌شود. این تغییرات باعث بالا رفتن عمر دستگاه شده و هزینه‌های تعمیرات بعدی را نیز کم می‌کند.

چه خرابی‌هایی شامل تعمیر می‌شود؟

خدمات تعمیر ماکروفر بلک اند دکر، تعویض و سرویس زیر می‌بایست از طرف تعمیرگاه ماکروفر یا تعمیرکاران با ضمانت صورت گیرد.

  • سوختگی لامپ داخل ماکروفر
  • تعمیرات از کار افتادن گریل
  • نچرخیدن سینی داخل ماکروفر
  • از کار افتادن پنل ماکروفر
  • از کار افتادن تایمر
  • خراب شدن دکمه‌ها یا تاچ پنل
  • فیوز سوزاندن ماکروفر
  • باز نشدن دری دستگاه
  • روشن نشدن یا جرقه زدن ماکروفر
  • تعمیر صداهای غیرعادی ماکروفر
  • خطای روی صفحه ماکروفر

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر با ضمانت!

ضمانت یا تضمین در کارهای خدماتی یکی از مهمترین مواردی است که هم برای ما مهم است و هم باید به آن توجه زیادی کنیم. ضمانت تعمیر ماکروفر بلک اند دکر باید انتظاری باشد که ما از تعمیرکار خود یا نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر داشته باشید.

تعمیرگاه‌های مجاز ماکروفر ضمانت کتبی 30 تا 365 روز قطعات، ضمانت اورجینال بودن قطعات و ضمانت بازگشت وجه یا تعمیر مجدد (اگر قطعه خراب شده از طرف تعمیر کار مجدد خراب شد) را به شما خواهند داد.

تضمین خدمات مهمترین دلیلی است که شما باید از نمایندگی یا کارگاه‌های مجاز و معتبر تعمیر ماکروفر خدمت دریافت کنید.

بیشترین دلایل خرابی ماکروفر

اصلی‌ترین دلیل خرابی ماکروفر قرار دادن ظروف فلزی یا ظروف با چاپ فلزی در آن است. این ظروف اشعه‌های ساطع شده را به داخل کابین دستگاه برمی‌گردانند و در نهایت به مگنترون آن آسیب می‌رسانند. آسیب به مگنترون دستگاه به منزله از کار افتادن کامل آن است. چرا که مگنترون قلب اصلی ماکروفر است که امواج را ساطع کرده و باعث گرم شدن یا درست شدن غذا در آن می‌شود.

تعمیر ماکروفر در منزل

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در منزل به صورت سیار از طرف متخصصین نمایندگی امکان‌پذیر است. تعمیر ماکروفر بلک اند دکر باید از طرف نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر  یا مرکز مجاز تعمیر ماکروفر بلک اند دکر صورت بگیرد. تعمیرکار یا نماینده معرفی شده از طرف نمایندگی تعمیر ماکروفر بلک اند دکر باید پس از تحویل ماکروفر به شما در سربرگ رسمی رسید تحویل ارائه دهد.

در این سربرگ مشکلات احتمالی ماکروفر شما درج خواهد شد و نماینده یا تعمیرکار آن را مهر و امضاء خواهد کرد. پس از بررسی مشکلات ماکروفر و خرابی‌های موجود، هزینه تعمیرماکروفر بلک اند دکر به شما اعلام خواهد شد. این هزینه و عیب‌یابی یا به صورت حضوری در محل به شما اعلام خواهد شد یا پس از بررسی در کارگاه.

در برخی از خرابی‌ها امکان دارد تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در محل انجام شود و در صورت تشخیص سرویس کار ماکروفر یا نماینده، تعمیرماکروفر بلک اند دکر شما باید در تعمیرگاه انجام شود.

در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل نمایند و یا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button