ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی ماکروفر مدیا

برای تعمیر ماکروفر مدیا بهتر است به نمایندگی ماکروفر مدیا مراجعه کنید تا برای تعمیر ماکروفر شما در منزل خودتان در کوتاه ترین زمان  اقدام کنند ، یکی از ویژگی های نمایندگی این است که تعمیرکاران توانا و متخصص خود را به منزل شما میفرستد و جلوی خود شما ماکروفرتان را تعمیر میکند و تا جایی که بشود ماکروفر شما را تعمیر میکند که دیگر نیاز به تعویض ماکروفر جدید نداشته باشید.

ماکروفر نام یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه است که پختن انواع غذا و کیک و شیرینی را  در منزل و همینطور کارگاه های شیرینی پزی بزرگ راحت نموده است. این وسیله پر کاربرد در انواع صنعتی ، خانگی و نمونه هایی با ابعاد گوناگون تولید و عرضه می شود. برندهای مختلفی از ماکروفر در بازار  موجود است که طبق معمول برند مدیا یکی از بهترین ها می باشد. مدیا خدمات پس از فروش این محصول را به خوبی ارائه می دهد اما این خدمات محدود بوده و مشتریان فقط با شرایط خاصی می توانند از آن بهره مند شوند. از این رو در صورتیکه دستگاه ماکروفر دچار مشکل فنی شود نیاز به تعمیر فوری خواهد داشت.

برند مدیا (MIDEA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش تک تعمیر به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس تعمیر ماکروفر مدیا برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.مرکز تک تعمیر با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر ماکروفر مدیا (MIDEA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماکروفرهای مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

برخی از مشکلات ماکروفر مدیا

ماکروفرهای مدیا اگرچه جزو برندهای بسیار محبوب و پیشرفته ماکروفر هستند اما باز هم ممکن است در حین استفاده و کار با آنها مشکلاتی بوجود بیاید. برخی این مشکلات با دانس اندکی حل می شود و برخی نیاز به تعمیر فوری خواهند داشت. در زیر لیستی از مشکلات احتمالی را بیان خواهیم کرد:

  • روشن نشدن ماکروفر
  • از کار افتادن برخی از دکمه های دستگاه که برای راه اندازی آن حیاتی هستند
  • از کار افتادن گریل ماکروفر
  • تنظیم نشدن دما دستگاه و سوزاندن برخی از غذاها
  • ظرف داخل ماکروفر یا سولادرم آن به خوبی نمی چرخد
  • مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر و عدم داغ شدن آن به اندازه دلخواه
  • ماکروفر بصورت اتوماتیک خاموش نمی شود.
  • درب ماکروفر بخوبی بسته نمی شود.
  • دستگاه شما اتصالی دارد و خاموش و روشن می شود.

در صورتیکه در دستگاه  شما این مشکلات دیده می شود اصلا نگران نباشید این مشکلات به سادگی و با هزینه هایی بسیار مناسب قابل حل هستند و نیازی نیست دستگاه جدیدی را با هزینه بالا خریداری نمایید.

نگران تعمیر شدن ماکروفر مدیا خود نباشید

مشکلاتی که برای ماکروفر مدیا شما ممکن است اتفاق بیافتند، عمدتا ماهیت الکتریکی دارند مانند کار نکردن دکمه ها و صفحه لمسی و یا گرم نکردن ماکروفر ؛ و البته خطر برق گرفتگی در آنها نیز بالاست. حتی با وجود کشیدن پریز دستگاه از برق، امکان ذخیره انرژی الکتریکی در برخی اجزا همچون خازن ها وجود دارد. اما مشکلات دیگری نظیر باز و بسته نشدن درب، از کار افتادن المنت حرارتی، یکنواخت نبودن گرمای فر، سر و صدای بلند و… نیز احتمال بروز دارند. در صورتی که هر یک از این موارد و یا مشکلات دیگری برای ماکروفر یا سولاردم مدیا شما پیش آمده، بلافاصله به تعمیرکار متخصص خود مراجعه نمایید.

متخصصین باتجربه مدیا در تک تعمیر با تمامی مشکلات احتمالی برخورد داشته و رفع اصولی و استاندارد هر گونه مشکل دستگاه شما را تضمین می نمایند. تعمیر قطعات ماکروفر شما از قبیل: مگنترون، فن کانوکشن، خازن ها، دیودها، المنت حرارتی، برد الکترونیکی و… نیز در تک تعمیر انجام می شود. در حقیقت با در اولویت قرار داشتن تعمیر قطعات ماکروفر شما در عوض تعویض آنان، به فکر هزینه های شما نیز بوده و برای کاهش این هزینه ها تعویضات غیر ضروری را انجام نخواهیم داد.

 

از چه ظروف در ماکروفر استفاده کنیم؟

ظروف استفاده شده در ماکروفر نباید پلاستیکی باشند چرا که دمای بالای ماکروفر در ساختار شیمیایی مواد درونی ظرف تغییرات ایجاد نموده و منجر به ورود مواد مضر و سمی به درون مواد غذایی می شود. استفاده از ظروف شیشه ای ارجحیت دارد به نسب دیگر ظروف.
توصیخ میشود از ظروف فلزی که درب فلزی یا روکشی آلومینیومی دراند در ماکروفر استفاده نشود چراکه فلز و الومینوم اشعه ماکروفر را به خود آن باز می گردانند و همین امر منجر به آسیب به دستگاه می شود.

درباره کمپانی بزرگ مدیا

گروه کارخانجات مدیا به عنوان یک کمپانی بزرگ بین المللی در سال ۱۹۶۸ تأسیس گردید و هم اکنون این شرکت در زمینه تولید تجهیزات و لوازم خانگی به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر در دنیا مطرح است.شرکت مدیا با ایجاد بیش از ۱۲۶۰۰۰ شغل در چین و سراسر دنیا ، توانایی و وسعت فعالیتهای تجاری خود را به عرصه نمایش گذاشته است.
این مجموعه با تولیدات محصولات خود در ابعاد وسیع و با استانداردهای جهانی توانسته پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در اقشارمختلف جامعه باشد.این شرکت ۴۰ سال است که فعالیت های خود را با اقتدار ادامه می دهد و با رشدی روز افزون در نهایت فروش کلی خود را در سال ۲۰۱۳ به ۱۸٫۷ میلیارد دلار رسانده است.
امروزه شرکت مدیا با نگاهی روشن به آینده ، فعالیت های تجاری و صادرات محصولات خود به کشورهایی از قبیل برزیل ، آرژانتین ، مصر ، هند ، بلاروس ، ویتنام و … را ادامه می دهد.این شرکت همچنین فعالیت های شبکه ای خود را با هدف جلب رضایت کاربران محلی در چندین کشور توسعه داده است. امروزه مدیا معروفترین شرکت لوازم خانگی در چین است که پاسخگویی سریع به نیاز کاربران و جلب رضایت آنها را بسیار ارزشمند می داند. هدف شرکت مدیا بعنوان (دومین کارخانه تولید لوازم خانگی در دنیا )، فراهم کردن کالاهای با کیفیت برای کاربران خود می باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفر شما ، میتوانید با نمایندگی ماکروفر مدیا تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماکروفرتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان ، تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر مدیا به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02133142528

02177336196

ثبت سفارش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button