ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی لوازم خانگی حایر

نمایندگی لوازم خانگی حایر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. (خدمات مرتبط با تعمیر برخی از لوازم خانگی (نظیر یخچال، اسپیلت و ..) به صورت سرویس در محل ارائه می گردد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی حایر سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند.

شایان ذکر است در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در نمایندگی لوازم خانگی حایر خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی حایر انجام می پذیرد.

نمایندگی لوازم خانگی حایر ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با و تعمیر انواع ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، کولرگازی و اسپلیت حایر است. متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند با حضور در نمایندگی حایر و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در بخش زیر مختصراً به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر هر یک از لوازم خانگی حایر که در با حضور در نمایندگی حایر قابل دریافت است اشاره خواهد شد.

تعمیر ظرفشویی حایر

کار نکردن ماشین ظرفشویی حایر ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که در این بین، برخی از این دلایل رایج‌تر و شایع‌ترند. وجود اشکال در میکروسویچ درب، خرابی تایمر یا برد کنترل، کار نکردن کلید‌های انتخاب، خرابی رله‌ی استارت موتور، وجود اشکال در فیوز حرارتی و موتور محرک برخی از شایع‌ترین عللی هستند که سبب کار نکردن و روشن نشدن ظرفشویی می‌گردند.

خوشبختانه تمامی اشکالات مذکور با اندک دستکاری و تنظیم دستگاه قابل رفع‌اند؛ به شرط آنکه تعمیر آنها توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی مرتبط با این کار انجام شود. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی حایر یکی از مراکز مجهز و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع ماشین ظرفشویی حایر است که برخوردار از حضور خبره‌ترین کارشناسان و پیشرفته‌ترین تجهیزات است.

تعمیر ماشین لباسشویی حایر

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با انواع ماشین لباسشویی حایر به متقاضیان است.

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با انواع لباسشویی حایر نظیر تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و …. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی حایر قابل دریافت است. (غالب سرویس های مرتبط با تعمیر لباسشویی حایر بصورت سرویس در محل ارائه می گردد؛ زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است).

تعمیر کولرگازی حایر

تعمیر کولرگازی حایر به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.

خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به نوع خاصی از کولرگازی نیست و تمامی مدلهای این برند اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره‌ای یا یک تکه را شامل می‌گردد. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولرگازی حایر می‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی اتخاذ کنند.

تعمیر یخچال حایر

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال حایر در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش یخچال های حایر مطرح سازد.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتب با تعمیر یخچال های حایر که از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی حایر قابل دریافت است عبارتند از: تعمیر مشکل صدای زیاد یخچال، تعمیر مشکل یکسره کار کردن یخچال، تعمیر مشکل ، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، تعمیر مشکل داغ کردن زیاد موتور یخچال، تعمیر مشکل منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، تعمیر مشکل برفک زدن یخچال، تعمیر مشکل کار نکردن فن یخچال، تعمیر مشکل روشن نشدن یخچال و …

نمایندگی مجاز لوازم خانگی حایر و گارانتی خدمات

ویژگی قابل توجه نمایندگی مجاز لوازم خانگی حایر ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی لوازم خانگی حایر به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در پارت های این مرکز را در بخش تعمیر گارانتی و ضمانت نموده است. بعلاوه، تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی لوازم خانگی حایر به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد.

کارشناسان فنی نمایندگی لوازم خانگی حایر پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه تعمیر شده، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی مرکز تعمیرات لوازم خانگی حایر ارجاع داده خواهد شد.

واحدهای تعمیرات نمایندگی لوازم خانگی حایر

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی حایر با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان حایر ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی حایر سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات لوازم خانگی حایر، توصیه می شود حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید.

بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی حایر در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند

تعمیرات حایر

نمایندگی حایر در ایران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات حایر را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی لوازم خانگی حایر با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات حایر به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

نمایندگی حایر در ایران تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ حایر به کاربران خویش ارائه می دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه کنید.

.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button