ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی لباسشویی اسنوا

 در صورتی که ماشین لباسشویی اسنوا شما دچار هرگونه خرابی باشد تکنسین های ما دستگاه شما را در منزل شما به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهند کرد.

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی اسنوا به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی اسنوا در نمایندگی لباسشویی اسنوا  قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی اسنوا پذیرفته می شود. 

 

نکاتی در مورد ماشین لباسشویی اسنوا :

* همیشه به علامت های روی دستگاه توجه کنید. به خصوص در مورد انتخاب برنامه خشک کن دقت کنید حرارت بالا در برنامه خشک کن باعث چروک شدن البسه می شود، به خصوص اگر الیاف مصنوعی داشته باشد. قبل از شروع برنامه خشک کن باید حتماً اول با دور تند ماشین آبگیری داشته باشد

 

۱. با توجه به نوع محصول و دمای مورد نیاز برای شستشو، برنامه را انتخاب کنید.
۲. لباس های سفید و رنگی را از هم جدا کنید.
۳. تا حد امکان لباس هائی را که از جنس مشابه دارند با هم بشوئید.
۴. شستن پرده احتیاج به دقت بیشتری دارد. از کاربرد برنامه های سنگین و پودر زیاد اجتناب کنید.
۵. جنس توری پرده باعث می شود کف زیادی تولید شود که با آبکشی از پرده خارج نشده و پرده زودتر می پوسد.
۶. لباس های پشمی را در ماشین بیاندازید، اگر برنامه ماشین را روی لباسهای پشمی تنظیم کرده باشید، مطمئن باشید که شستشوی ماشین به آنها صدمه ای نخواهد زد.
۷. لباس های نو، به خصوص اگر رنگی باشند می تواند به سایر لباس های رنگ پس دهد، بهتر است اولین بار آن ها را جداگانه بشوئید.
۸. استفاده از مواد سفیدکننده یا ضدعفونی کننده و از این دست، فقط برای محصولی قابل مصرف است که مقاومت کافی نسبت به این نوع مواد شیمیائی داشته باشند

مشکلات که برخی از لباسشویی ها شایعترند در اینجا ذکر شده اند:
نچرخیدن دیگ لباسشویی
نشتی یا آبریزش لباسشویی
لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
جمع شدن آب در لباسشویی
عمل نکردن دکمه های لباسشویی
متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل
و

هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا

هزینه های تعمیر لباسشویی اسنوا باید طبق تعرفه و به میزان معقول باشد . در غیر این صورت تعمیر لباسشویی اسنوا به افرادی بسپارید که شرط انصاف را رعایت کرده و از مهارت های کافی برخوردار باشند.

در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا با کسانی که در این خصوص تجربه و مهارت دارند برای انتخاب مرکز تعمیرات مناسب مشورت کنید . هیچگاه تعمیرات لباسشویی اسنوا به افراد بی تجربه نسپارید.

تعمیر لباسشویی اسنوا کار شما نیست و رفع عیب نیاز به متخصص توانمند دارد، اقدامات شخصی شما ممکن است آسیب های بیشتری به سیستم ماشین لباسشویی شما وارد کند. تعمیر لباسشویی اسنوا باید در زمان مناسب و با نهایت دقت انجام شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل و نقص فنی برای لباسشویی شما میتوانید با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود درخواست تکنسین کنید و کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود امده در کوتاه ترین زمان با شما تماس میگیرند.

ثبت سفارش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button