ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ

8 نکته ساده

نکته اول: ماشین لباسشویی سامسونگ را بیشتر از ظرفیت آن با لباس پر نکنید

ماشین های لباسشویی ظرفیت‌های مختلفی (7، 11، 14 کیلویی و …) دارند و هر ماشین لباسشویی سامسونگ ظرفیت مخصوص به خودش را دارد. قبل از استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ ظرفیت نوشته شده روی ماشین لباسشویی سامسونگ را بخوانید برای اینکه مطمئن شوید بیش از حد به ماشین لباس شویی فشار وارد نمی‌کنید و موتور آن را از کار نمی‌اندازید، و هیچوقت بیش از ظرفیت آن، لباس درونش نریزید.

نکته دوم: ماشین لباسشویی سامسونگ را با آب داغ شستشو دهید

برای اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ را رسوب و آلودگی فرا نگیرد  و تمیز بماند و از رشد قارچ و باکتری در ماشین لباسشویی سامسونگ جلوگیری کنید. بهتر است هر چند وقت یک بار آن را به طور خالی، با آب داغ و مواد شوینده روشن کنید. این شستشو داخل ماشین را تمیز می‌کند.

نکته سوم: محفظه کشویی مواد شوینده را تمیز کنید

همیشه بعد از اتمام کار یا هر چند وقت یک بار ، این محفظه پودر لباس شویی را شسته و تمیز کنید. چون پودر لباسشویی اگر مدت زیادی داخل سینی مواد شوینده بماند، می‌تواند باعث شکل‌گیری رسوبات، مواد سخت و انسداد لوله‌ ها شود.

نکته چهارم: فیلترهای آب ماشین لباسشویی سامسونگ را تمیز کنید

فیلترهای آب ماشین لباسشویی سامسونگ را بشویید یا به صورت دوره‌ای تعویض کنید، با این کار از وارد شدن خاک و سایر آلودگی‌ها به داخل ماشین و لوله‌ها جلوگیری می‌کنید. اما این فیلترها گاهی در مسیر لوله آب ماشین یک فیلتر قرار گرفته است. فیلترهای دیگر بستگی به نوع ماشین لباسشویی سامسونگ شما دارد پس لازم است برای پیدا کردن آنها، به راهنمای ماشین لباس‌شویی سامسونگ خود مراجعه کنید.

نکته پنجم: ماشین لباسشویی سامسونگ را در نزدیک سینک ظرفشویی یا داخل حمام قرار ندهید

ماشین لباسشویی سامسونگ را دور از مکان‌های خیس و مرطوب نصب کنید و حتماً یک پریز مستقل برای آن در نظر بگیرید چون در غیر این صورت رسیدن رطوبت به بدنه دستگاه موجب اتصال در سیستم برقی ماشین لباسشویی سامسونگ می شود و ماشین لباس شویی برق پیدا می‌کند.

نکته ششم: از برنامه‌ای با حرارت بالا، کمتر برای آبکشی استفاده کنید

اگر درجه حرارت آب ماشین را مداوم روی اعداد بالا قرار بدهید، ماشین لباسشویی سامسونگ انرژی زیادی مصرف می‌کند و طول عمر دستگاه را هم کم می شود. برای اینکه در مصرف برق صرفه جویی کنید و هزینه هنگفتی بابت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ پرداخت نکنید، سعی کنید آبکشی لباس‌ها را که نیازی به آب داغ ندارد، با درجه حرارت پایین انجام دهید و از برنامه‌های با حرارت بالا فقط در مواقع ضروری استفاده کنید.

نکته هفتم: دستگاه را درست تنظیم کنید

ماشین لباسشویی سامسونگ هوشمند دارای تنظیمات خاصی برای انواع مختلف لباس‌های پنبه‌ای، حساس، خیلی چرک، معمولی، پرده و غیره هستند. بهترین حالت برای شستشوی لباس این است که متناسب با نوع پارچه و میزان چرک بودن البسه تنظیمات درستی را انتخاب کنید. گاهی اوقات تنظیم دستگاه روی گزینه اشتباه به آن آسیب می‌زند یا باعث ایجاد تکان‌های شدید و سروصداهای عجیب و غریب می‌شود.

نکته هشتم: جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی سامسونگ را فراموش نکنید

ممکن است بعد از مدتی استفاده از ماشین‌های لباسشویی، ماشینتان مثل روز اول لباس‌ها را تمیز نشوید یا در کل از کیفیت کار آن کم شود و یا راندمان دستگاه را پایین آمده باشد در چنین مواقعی ممکن است رسوبات و یا باکتری در لوله یا سایر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ بوجود آمده باشد. در چنین مواقعی بهتر است برای خلاص شدن از شر رسوبات و باکتری‌های موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ از متخصصان شرکت کمک بگیرید.

توصیه نهایی: 6ماه یک بار، ماشین لباس‌شویی سامسونگ خود را سرویس کنید

پیشنهاد ما به شما این است که به صورت دوره ای هر 3 ماه یا 6 ماه به وضعیت ماشین لباس‌شویی سامسونگ خود رسیدگی کنید و مطمئن شوید مشکلی ندارد. برای این کار باید از تعمیرکار مجرب بخواهید که ماشین لباس شویی را سرویس کند.

چرا نباید به سراغ تعمیرکاران متفرقه ماشین لباس شویی بروید؟

تعمیرکاران غیر مجاز و افرادی که تخصص این کار را ندارند، علاوه بر آسیب زدن به دستگاه ممکن است خسارت‌های دیگری هم وارد کنند.

اگر دستگاهتان هنوز گارانتی داشته باشد، از شرایط گارانتی خارج می‌شود.

معمولاً دستگاه شما را برای تعمیر از منزل خارج می‌کنند تا متوجه عیوب و راه حل آن نشوید.

هزینه تعمیرات معمولاً شفاف نیست.

اگر نیاز به قطعه جدید باشد هیچ تضمینی برای استفاده از قطعات اصل نیست و ممکن است از قطعات بی‌ کیفیت متفرقه استفاده کنند.

اغلب تعمیرکاران متفرقه، دوره‌ های آموزشی تخصصی برای سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ را پشت سر نگذاشته ‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button