ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی ماکروفر ناسیونال ، تعمیر ماکروفر ناسیونال

نمایندگی ماکروفر ناسیونال در تهران آماده خدمات تخصصی تعمیر ماکروفر ناسیونال به تمامی اهالی تهران و حومه میباشد و تکنسین های خود را برای آپدیت نگه میدارد و دوره های آموزشی برای تعمیر ماکروفر را آنها برگزار میکند تا ایراد دستگاه را به خوبی تشخیص دهند.

تعمیر ماکروفر ممکن است کار مشکلی به نظر برسد سبک طراحی و امکانات و تنظیمات خاص این دستگاه پرکاربرد گاه به نظر سخت و پیچیده می رسد. بطور کلی لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی و رفاه زندگی شما ایفا می کنند و به سرعت در روند انجام کارها کمک می کنند. بسیاری از مشکلات پیش آمده برای دستگاه های برقی و لوازم منزل به دلیل عدم آشنایی با سیستم و نحوه کارکرد آنهاست. بررسی تنظیمات و یا سرویس دستگاه می تواند به سرعت شرایط را به حالت سابق بازگرداند. اما عدم اطلاع کافی و استفاده نامناسب از وسایل، باعث بروز در مشکلات وسایل آشپزخانه می شود. سایر لوازم برقی و بی توجهی به خلل در عملکرد هرکدام از دستگاه ها از عمر  آنها می کاهد.

تعمیر به موقع ماکروفر از استهلاک کاسته و کارکرد بهتری را فراهم می کند. بنابراین توصیه می کنیم درصورت مشاهده هرگونه مشکل و نیاز به بررسی دستگاه با ما تماس بگیرید تا از مشاوره و خدمات حضوری تک تعمیر جهت تعمیر ماکروفر در منزل برخوردار شوید

امروزه بهترین کار تعمیر لوازم خانگی و بخصوص برای لوازمی با قیمت بالا بهتر است از گزینه تعمیر بجای تعویض و یا دور انداختن آن استفاده کنیم. تکنسین های تعمیر ماکروفر در منزل دررابطه با تعمیر سولاردام آموزش دیده تا به سرعت و به طور کامل مشکلات بوجود آمده برای تعمیر ماکروفر و سولاردام شما هستند. اگر ماکروفری شما آنطور که باید کار نمی کند وقت آن است تا با ما تماس بگیرید و پیش از اقدام به خرید دستگاه جدید تشخیص مشکل با هزینه اندک به ما بسپارید. تیم ما متعهد به عیب یابی دقیق و تعمیر ماکروفر بصورت حرفه ای و استفاده از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی شما را از صرف هزینه های گزاف خرید مجدد دستگاه رها سازند

نمایندگی ماکروفر ناسیونال

انواع مختلف ماکروفر

ماکروفر رو میزی اولین ماکروفری بود که به بازار وارد شد. سپس، ماکروفرهای بالای گاز و ماکروفرهای کابینتی به بازار ارائه شد. ماکروفرهای رومیزی ارزان قیمت تر بوده و حمل راحتی دارند. اما فضای با ارزش کانتر را اشغال می کنند. مزیت این ماکروفرهای این است که می توانید هنگام عوض کردن خانه خود آن ها را با خود ببرید. ماکروفرهای بالای گاز و کابینتی فضای کانتر را اشغال نمی کنند اما قیمت بالاتری دارند و قابل جابجایی نیستند و همچنین شاید نیاز باشد توسط فردی متخصص نصب شوند.
ماکروفرهای دارای المنت گرم کننده و فن هستند که غذا را با گرما دادن بیرونی و درونی می پزد.

نکات مهم هنگام استفاده از ماکروفر

وقتی از ماکروفر استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.

اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکروفر باز استکار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما گزارش خرابی آن را بدهید

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

ماکروفر را مستقیما به پریز برقبزنید و از سیم رابط استفاده نکنید

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید

هیچ وقت بطریشیر کودک را داخل ماکروفر نگذارید .

ماکروفری را بخرید که حتما لیبل اینکه کنترل شده را داشته باشد.حتما کارت عضویت آن را پر کنید و تحویل دهید، بااین کار سازنده می تواند در صورت هر مشکلی به شما دسترسی داشته باشد

قبل از اینکه بخواهید غذا ها را یخ زدایی نمایید ، مواد غذایی را از بسته بندیشان خارج کنید. روی آن سلفون نکشید چون پلاسیک در برابر دماهای بالا مقاومت ندارد. قدرت یخ زدایی را 30 تا 40 درصد  قدرت ذوب قرار دهید تا به آرامی مواد غذایی یخ زدایی گردند.

گوشت و غذاهای مرکب شده از گوشت ، مرغ، تخم مرغ وماهی را بلافاصله بعد از اینکه در ماکروفر یخ زدایی شد بپزید. در حین یخ زدایی در ماکروفر ،غذاها گرم می شوند و ممکن است باکتری های موجود در آن چند برابربشود.

برای پوشاندن روی ظروف غذایی باید از ظروفی استفاده شود که در ماکروفر قابل استفاده است . کلا باید از ظروفی در ماکروفر استفاده گردد که لیبل ماکروفر خورده باشد حتی برای ظروف چینی و سرامیکی به این نکته توجه کنید.

دستورات غذایی که باید با آب زیاد پخته بشود را در ماکروفر استفاده ننمایید ، مثل پاستا، اولاکه خوب در ماکروفر نمی پزد و دوم اینکه روی اجاق گاز در زمان کمتری آماده می شود.

گهگاهی غذاها را هم بزنید و برگردانید تا گرما به همه ی قسمت های آن برسد

اگر امکانش هست موادغذایی را به تکه های کوچکتری ببرید .تکه های کوچکترنسبت به بزرگتر زودتر می پزد

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید

 

مزایای استفاده از ماکروفر

ماکروفر در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. بعضی ویتامین ها وقتی غذا با ماکروفر پخته شود بیشتر از حالتی که با اجاق گاز پخته شود باقی می مانند. زیرا زمان طولانی در پخت مواد مغذی در غذا را از بین می برد. ماکروفر به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. ماکروفر غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را. موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود.
مطابق با قوانین سازمان غذا و داروی ایالات متحده امریکا، تمام ماکروفرهای مدرن با کلیدهای خاموش کننده ای ساخته شده اند که زمانی که در آن باز باشد، دستگاه را از کار کردن باز می دارد. بعضی از مدل ها دارای سنسورهایی هستند که بخار و یا سطح دما را تشخیص داده و پخت غذا را در نقطه معینی متوقف کرده تا غذا خشک نشود. همچنین ماکروفرها باید دارای استانداردی باشند که مبنی بر این است که نباید بیش از 5 میلی وات بر سانتی متر مربع را بیش از 2 اینچ از واحد تابش انجام دهند. این استاندارد از به وجود آمدن هر گونه مشکل برای کسانی که در قلبشان از باتری استفاده می کنند، جلوگیری می کند.

توصیه های ایمنی برای استفاده از ماکروفر

ماکروفر در صورتی که درش خراب است و یا به طور درست و ایمن بسته نمی شود، هرگز نباید روشن شود.
اجسام فلزی نباید در ماکروفر قرار داده شوند مگر اینکه برای استفاده در ماکروفر طراحی شده باشند.
گرم کردن مایعات در ماکروفر باید با احتیاط انجام شود و در هنگام بیرون آوردن از ماکروفر از دستکش فر استفاده شود.
ماکروفر باید به طور منظم تمیز شود و نباید در حالی که خالی است، روشن شود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه شما ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای رفع ایراد دستگاه به منزل شما اعزام مینمایند.

 

ثبت سفارش

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button