ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

خدمات تعمیر ماکروفر فلر در تهران برای عزیزان ساکن این منطقه با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. اگر ساکن تهران هستید و ماکروفر شما خراب شده است؛ آن را برای تعمیر به ما بسپارید. سرعت، مهارت و استفاده از بهترین ابزار مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی ماکروفر فلر است.

ماکروفر عضو چندساله خانواده‌های ایرانی است و هر روز از آن استفاده می‌شود. از آن‌جایی که امروزه زندگی شهرنشینی نیاز به سرعت در انجام تمام کارها، حتی خوردن، دارد؛ ماکروفر به ذائقه ما ایرانی‌ها خوش آمده و جای خود را در زندگی ما باز کرده است؛ به طوری که اگر خراب شود یا کار نکند، به معنای واقعی با مشکل مواجه می‌شویم. می‌توانید برای سرعت در تعمیر ماکروفر آن را به ما بسپارید.

تاریخچه برند فلر

برند فلر (FELLER) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماکروفر نیز فعالیت دارد. نمایندگی ماکروفر فلر به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و نصب و تعمیر ماکروفر فلر به صورت تخصصی با بالاترین کیفیت در تهران نموده است.

گروه تک تعمیر با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ماکروفر فلر (FELLER)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماکروفرهای فلر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماکروفر فلر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نگران تعمیر شدن ماکروفر فلر خود نباشید

مشکلاتی که برای ماکروفر فلر شما ممکن است اتفاق بیوفتند، عمدتا ماهیت الکتریکی دارند مانند کار نکردن دکمه ها و صفحه لمسی و یا گرم نکردن ماکروفر؛ و البته خطر برق گرفتگی در آنها نیز بالاست. حتی با وجود کشیدن پریز دستگاه از برق، امکان ذخیره انرژی الکتریکی در برخی اجزا همچون خازن ها وجود دارد. اما مشکلات دیگری نظیر باز و بسته نشدن درب، از کار افتادن المنت حرارتی، یکنواخت نبودن گرمای فر، سر و صدای بلند و… نیز احتمال بروز دارند. در صورتی که هر یک از این موارد و یا مشکلات دیگری برای ماکروفر یا سولاردم فلر شما پیش آمده، بلافاصله به تعمیرکار متخصص خود مراجعه نمایید.

متخصصین باتجربه فلر درتک تعمیر با تمامی مشکلات احتمالی برخورد داشته و رفع اصولی و استاندارد هر گونه مشکل دستگاه شما را تضمین می نمایند. تعمیر قطعات ماکروفر شما از قبیل: مگنترون، فن کانوکشن، خازن ها، دیودها، المنت حرارتی، برد الکترونیکی و… نیز در تک تعمیر انجام می شود. در حقیقت با در اولویت قرار داشتن تعمیر قطعات ماکروفر شما در عوض تعویض آنان، به فکر هزینه های شما نیز بوده و برای کاهش این هزینه ها تعویضات غیر ضروری را انجام نخواهیم داد.

تعمیر ماکروفر فلر در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی ماکروفر فلر و تعمیرگاه مجاز مرکزی تک تعمیر صورت می گیرد. ما ماکروفر Feller شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر ماکروفر شما خراب شده در هر نقطه از تهران که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی ماکروفر فلر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

02177336196

02133142528

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر فلر شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

ثبت سفارش

نكات ايمني در استفاده از ماکروفر فلر

– مواد سازنده پلاستيک که براي استفاده در ماکروفر توصيه نمي‌شوند، در صورت استفاده مي‌توانند به غذا نفوذ کنند.
– جابه‌جا کردن و در دست گرفتن ظروف و مواد غذايي که با اين اجاق‌ها داغ شده باشند، موجب سوختگي شديد خواهند شد.
– ممکن است مواد غذايي يا مايعاتی که به طور يکنواخت حرارت نديده باشند، منفجر شده و صدماتي چون سوختگي ايجاد کنند.
– حرارت دهي ناهماهنگ مي‌تواند موجب شود که ميکرو ارگانيسم‌ها در قسمت‌هايي از غذا از بين نرفته، توليد بيماري كنند.

  • لازم است يخ غذاهاي يخ زده را قبل از پخت كاملا آب كنيد.
    براي استريل كردن شيشه شير بچه يا ساير ظروف از ماکروفر استفاده نكنيد.
    قبل از مصرف غذاي آماده شده در ماکروفر آن را با قاشق هم بزنيد يا بگذاريد چند دقيقه بماند و سپس آن را بخوريد. به خصوص وقتي شيشه شير بچه را گرم مي‌كنيد، ممكن است سطح شيشه سرد به نظر برسد اما نقاط داغ در داخل شير، موجب سوختن دهان كودك شود. پس بهتر است قبل از استفاده، شيشه شير را محكم تكان دهيد تا گرما به‌طور يكنواخت پخش شود و حتما دماي شير را روي پوست دست خود امتحان كنيد.
    تنها از ظروف مناسب ماکروفر استفاده كنيد.
  •  از ظروف دربسته (كه در آن محكم چفت شده و چسبيده) استفاده نكنيد چون ممكن است بتركد.
  • هيچ‌گاه مايعات قابل اشتعال را در اجاق گرم نكنيد، چون موجب احتراق يا انفجار مي‌شود.
  • اگر آتش در داخل اجاق ايجاد شد، در آن را بسته نگهداريد، سيم را از برق بكشيد و به آتش‌نشاني زنگ بزنيد.
    هيچ‌گاه داخل سيستم را دستكاري نكنيد و سعي نكنيد خودتان آن را تعمير كنيد؛ چون ولتاژ بالاي آن ممكن است موجب مرگ شما شود.
  • اگر اجاق شما خراب شده و فكر مي‌كنيد تشعشعات از كنار در آن نشت مي‌كند، از آن استفاده نكنيد و به مراكز مربوطه اطلاع دهيد.
  • درزهاي در را وارسي کنيد، آنها را تميز نگهداشته و مراقب باشيد که قفل دستگاه به خوبي عمل کند.
  • اگر دستگاه ماکروفر اشکالي حتي جزئي، پيدا کرده است، آن را براي تعمير به متخصص بسپاريد و قبل از آن به هيچ وجه از اجاق استفاده نکنيد.
  • هرگز موادي چون کيسه فريزر، کيسه نايلون، روزنامه يا فويل آلومينيوم را داخل ماکروفر قرار ندهيد.
  • از پخته شدن هر نوع گوشت خام، اعم از قرمز يا سفيد اطمينان حاصل کنيد، پس از پايان پخت، بگذاريد غذا چند دقيقه داخل دستگاه بماند تا حرارت خود را به طور يکنواخت از دست بدهد.

يکي از مواردي که هنگام استفاده از اجاق ماکروفر مي‌تواند واقعا اتفاق بيفتد، انفجار ظروف محتوي مايعات است. گاهي گرم کردن آب و مايعات ديگر در اين اجاق‌ها موجب مي‌شود که مايع مورد نظر، بدون اينکه بجوشد، به دمايي بالاتر از نقطه جوش خود برسد. اگر اين مايع داغ، داخل ظرف حرکت کند در اثر به‌هم زدن يا تکان خوردن مي‌تواند موجب انفجار ظرف و مجروح شدن شخص شود. براي جلوگيري از چنين واقعه و خطرات مشابه به توصيه‌هاي زير عمل کنيد:
– پودر قهوه، کاکائو، چاي کيسه‌اي و مانند آن را قبل از قراردادن آب در اجاق، داخل ليوان قرار دهيد.
– مايعات را هميشه قبل از حرارت دادن به‌هم بزنيد.
– مواد غذايي را به مدت طولاني نپزيد.
– غذا را در ميانه پخت به‌هم بزنيد.
– قبل از دست زدن به ظرف محتوي مواد داغ، چند دقيقه صبر کنيد.
– قبل از غذا دادن به کودک، حتما ميزان داغي غذا را امتحان کنيد.
– نگذاريد پوشش پلاستيکي به غذا بچسبد.
– پوشش پلاستيکي را از يک طرف آزاد کنيد.
– هنگام برداشتن پوشش ظرف، صورت خود را نزديک نبريد.
– هنگام جابه‌جا کردن ظروف داغ، کودکان را از محل دور کنيد.
– بطري شير يا آب کودک را هرگز در ماکروفر گرم نکنيد، براي اين‌کار از دستگاه مخصوص گرم کردن بطري استفاده کنيد.
– در ماکروفر حتما از صفحه‌هاي گردان استفاده کنيد تا غذا به طور يکنواخت بپزد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفر خود با نمایندگی ماکروفر فلر تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت با شما هماهنگ شوند و در محل مورد نظرتان اعزام شوند.

 

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button