ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی ماکروفر سامسونگ

نمایندگی ماکروفر سامسونگ ، تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ به دست متخصصین نمایندگی ماکروفر سامسونگ در تهران یکی از چندین خدماتی است که توسط مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر سامسونگ، ارائه می شود. در ادامه قصد داریم پیرامون کارکرد دستگاه های ماکروفر و مشکلاتی که برای این دستگاه ها حادث می شود و نیز خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی های تعمیر ماکروفر  سامسونگ مطالبی را جهت افزایش آگاهی و اطلاعات مشتریان محصولات این برند معتبر و پر طرفدار ارائه نماییم. ماکروفر یکی از لوازم برقی نسبتا مدرن و پیشرفته می باشد که در پخت و پز و گرم نگهداشتن غذاها به کمک بانوان و نیز کارمندان ادارات، موسسات و شرکت های مختلف آمده است.

 به تکنسین مرکز تعمیر ماکروفر سامسونگ اطلاعات صحیح از ایراد دستگاه بدهید تا تکنسین مربوطه از نمایندگی ماکروفر سامسونگ در کوتاه ترین زمان برای رفع ایراد دستگاه شما اقدامات لازم را اتخاذ کند.

02188592650
02177336196
تعمیر ماکروفر سامسونگ
نمایندگی ماکروفر سامسونگ

 

علت خاموش شدن ماکروفر

در صورتی که ماکروفر سامسونگ در حین کار خاموش شود احتمالات زیر را می بایست مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که هیچ یک از عوامل زیر در خاموش شدن ماکروفر حین کار دخیل نبوده باشد، لازم است با مجموعه تعمیر ماکروفر تماس حاصل نموده تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار ماکروفر سامسونگ به محل اعزام شده و نسبت به تعمیر ماکروفر شما اقدام نماید.
۱در صورتی که دستگاه تو کار استفاده شود و ابعاد استاندارد رعایت نشود دستگاه بیش از اندازه گرم شده و دچار مشکل شده و به صورت اتوماتیک قطع می شود.
۲در صورتی که استفاده طولانی مدت از دستگاه ماکروفر سامسونگ داشته باشید احتمال پیش آمدن این موضوع طبیعی است.
۳کاهش ولتاژ و نوسان برق موجب قطع شدن ماکروفر می شود.
۴نزدیک بودن ماکروفر سامسونگ به گاز یا وسایل گرمایشی موجب گرم شدن بیش از حد سنسور ماکروفر شده و دستگاه به صورت اتومات خاموش می شود.
۵در برخی برنامه های پخت اتومات دستگاه بین برنامه پخت متوقف می شود تا اقدام به هم زدن، جا به جایی و پشت و رو نمودن آن کنید، این موضوع جزو ایرادات ماکروفر نیست.
نکته : دقت داشته باشید در صورتی که قصد پختن غذاهایی هم چون تخم مرغ داشته باشید لازم است با یک چنگال آن را سوراخ نمایید. در غیر این صورت تخم مرغ دچار ترکیدگی می شود.

 

چرا ماکروفر سامسونگ جرقه می زند؟
استفاده از ظروف فلزی موجب انعکاس امواج داخل ماکروفر شده و در نتیجه ماکروفر الجی جرقه می زند.
چرب بودن فضای داخلی دیواره های ماکروفر سامسونگ  موجب جرقه ماکروفر خواهد شد.
استفاده از ظروف شکسته و لب پر شده موجب جرقه ماکروفر سامسونگ می شود.
در صورتی که لعاب ظروفی که داخل ماکروفر استفاده می شود پریدگی وجود داشته باشد ماکروفر سامسونگ را دچار جرقه می کند.
علت نچرخیدن سینی ماکروفر سامسونگ چیست؟
در صورتی که سینی ماکروفر نچرخد دلیل آن احتمالا یکی از موارد زیر خواهد بود:
۱- چربی و غذای مانده در ریل و چرخ های زیر ظرف موجب عدم چرخیدن سینی ماکروفر خواهد شد.
۲- در صورتی که عدم چرخش به دلیل سنگینی غذایی باشد که داخل ماکروفر قرار می گیرد، می بایست شفت آن تعویض گردد (شفت همان قطعه ای است که در محور اصلی یا همان مرکز سینی قرار می گیرد و در صورتی که قصد تعویض آن را داشته باشید می بایست به صورت عمود به بالا بکشید تا به راحتی جدا شود)
دقت داشته باشید در صورتی که تمامی موارد بالا را چک نمودید و این ایران کماکان به قوت خود باقی بود، می بایست با مجموعه تک تعمیرتماس گرفته و درخواست تعمیرکار ماکروفر سامسونگ  نمایید.

تعمیر ماکروفر سامسونگ

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفر خود میتوانید با شماره های مجموعه تک تعمیر تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم زیر را پر کرده تا تکنسین ها با شما تماس بگیرند و با هماهنگی برای تعمیردستگاه شما به محل اعزام شوند:

02177336196
02122737566

ثبت سفارش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button