ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی ماکروفر تکنوگاز

تعمیر ماکروفر تکنوگاز در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی ماکروفر تکنوگاز مجاز تک تعمیر صورت می گیرد. ما ماکروفر Tecnogas شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر ماکروفر شما خراب شده در هر نقطه از تهران که هستید با نمایندگی ماکروفر تکنوگاز تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

نمایندگی تعمیرماکروفر تکنوگاز یکی از وسایل پر کاربرد در زندگی امروزی است به گونه ای که در اکثر خانه ها چند بار در طول شبانه روز از آن استفاده می شود. این وسیله در برندها و انواع مختلفی تولید شده که با هزینه های متفاوت قابل خریداری می باشد اما مهم ترین موضوع همانطور که قبلا در این سایت ذکر شده است، تعمیرگاه ها و مراکز مجاز تعمیراتی هر محصول می باشد.

اگر دستگاه ماکروفر تکنو گاز شما خراب شده است، اصلا نگران نباشید زیرا برای  اکنون در سایت تک تعمیر ،تعمیرگاه مجاز و نمایندگی ماکروفر تکنو گاز تعمیر تکنو گاز هستید. برای آگاهی از هزینه های تعمیر ماکروفر تکنو گاز و هر گونه پرسش همانند زمان ارسال کارشناس فنی و … می توانید با ما تماس بگیرید.

زمانی که یک دستگاه دچار نقص فنی می شود امکان دارد که نیاز به تعویض قطعه داشته باشد و پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این است که مرحله ی تعویض قطعات را که بسیار حساس می باشد به افراد متخصص به ویژه نمایندگی ماکروفر تکنو گاز و مراکز تعمیراتی معتبر و نمایندگی تعمیر ماکروفر تکنوگاز  بسپارید زیرا در این صورت می توانید خیال آسوده ای از بابت اورجینال بودن قطعه و ضمانت بعد از تعمیر داشته باشید. برای ما رضایت مشتریان بسیار اهمیت دارد و یکی از مواردی که موجب می گردد تا مراجعه کنندگان معمولی به مشتریان وفادار تبدیل شوند، جلب رضایت آنها از طریق بالا بردن کیفیت خدمات می باشد.

مراحل ارتباط با مجموعه ما تا زمانی که لوازم خانگی شما تعمیر شود و بدون هیچ نقص فنی در اختیارتان باشد، بسیار کوتاه است و فقط کافی است که از طریق شماره هایی که در سایت قرار داده ایم با ما ارتباط برقرار نمایید و نوع دستگاه خود را به همراه آدرس اعلام کنید تا کارشناس فنی در محل شما مستقر شود . بعد از عیب یابی اولیه هزینه های مربوطه تعیین می گردد که کاملا مطابق با تعرفه های تعمیرگاه ها و نمایندگی ماکروفر تکنوگاز تکنو گاز می باشد.

برند تکنوگاز (TECNOGAS) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر ماکروفر تکنو گاز و خدمات پس از فروش به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه تک تعمیر  با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ماکروفر تکنوگاز (TECNOGAS)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماکروفرهای تکنوگاز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماکروفر تکنو گاز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

استفاده از قطعات اصلی

ما نمایندگی ماکروفرتکنوگاز هستیم و با قطعات اصلی و اورجینال تعمیر ماکروفر تکنوگاز شما را انجام می دهیم.

سرعت در خدمات

خدمات تعمیر ماکروفر با بیش از 400 تعمیرکار و نماینده در مناطق مختلف تهران و حومه سریع انجام می شود.

 

قیمت مناسب

هزینه تعمیر ماکروفر تکنوگاز طبق مصوبه شرکت می باشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل می شود.

تعمیر ماکروفر  تکنوگاز شما شامل تضمینی می باشد و چنانچه خرابی مجددا تکرار شود رفع اشکال مجدد شامل هزینه نمیشود.

سرویس ماکروفر تکنوگاز اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی مانند نچرخیدن ظرف داخلی، صدای نا معمول، از کار افتادن پنل و نمایشگر، ارورهای نا متداول، باز یا بسته نشدن درب و… پس از عیب یابی رفع شود ماکروفر شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

در زمان سرویس ماکروفر تکنوگاز اگر نیاز به تعویض قطعه باشد توسط سرویس کاران تک تعمیر با دقت مورد بررسی قرار می گیرند و از قطعات اصلی برای تعویض استفاده می شود. تمامی قطعات، سیم کشی و عملکرد ماکروفر مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

۱۳دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماکروفر تکنوگاز :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار ماکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی ماکروفر

۹–  روشن نشدن ماکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار ماکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل نمایند و یا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

02177336245

 02144287993

ثبت سفارش

 
 
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button