ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی ماکروفر بوتان

نمایندگی ماکروفر بوتان ، تعمیر ماکروفر بوتان

این وسیله در طول مدت زمان استفاده مداوم ممکن است با مشکلات خاصی مواجه شود و نتواند از عملکرد مناسبی جهت استفاده برخوردار باشد.

در صورتی که مشکلات خاصی مانند مشکلات زیر در ماکروفر مشاهده کردید، سریعاً دستگاه را از برق خارج کنید و با نمایندگی ماکروفر بوتان در تهران جهت تعمیر تماس حاصل کنید.

برای تعمیر ماکروفر بوتان دیگر نیازی نیست تا ماکروفر خود را تا نمایندگی ماکروفر بوتان  حمل کنید بلکه همین که با این مرکز تعمیرات تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین با پر کردن فرم پایین صفحه خرابی دستگاه خود را شرح دهید تعمیر کاران ما در مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در کوتاه ترین زمان با هماهنگی با شما به منزلتان اعزام خواهند شد.

در ادامه برخی از مشکلاتی که نیاز به عیب یابی و تعمیر ماکروفر دارد، به طور کلی مورد بررسی قرار گرفته است. تا آشنایی بیشتری با این ایرادت احتمالی داشته باشید.

ویژگی های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان

از ویژگی های نمایندگی ماکروفر بوتان میتوان به سرعت بالای خدمات دهی در این منطقه اشاره کرد که این اهالی با دغدغه های فراوانی قبل از تاسیس نمایندگی ماکروفر بوتان داشتند رفع شده ، تعمیر کاران بعد از ثبت سفارش شما یا به صورت آنلاین یا تلفنی با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای رفع مشکل ماکروفرتان به محل مورد نظر اعزام مینمایند.

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها
 
مراحل پاک کردن چربی های داخل ماکروفر بوتان

در قدم اول برای این کار به یک لیمو ترش بزرگ و کاسه مخصوص ماکروفر محتوی ۱.۴ پیمانه آب، نیاز دارید.

*سپس باید لیمو را از وسط نصف کنید و آب هر دو تکه را در آب درون کاسه بریزید.

*در ادامه کاسه مخصوص ماکروفر را که شامل آب و آب لیمو است در ماکروفر بگذارید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه ماکروفر را روشن کنید و اجازه دهید بخار آب و آب لیمو کارش را انجام دهد.

*حال کاسه را از ماکروفر خارج کرده و با پارچه یا حوله نرم و تمیزی دیواره های ماکروفر را به راحتی جرم زدایی کنید.

ویژگی ماکروفر های بوتان

ماکروفرها جز کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به حساب می آیند. این وسایل که به تدریج در میان خانواده های ایرانی محبوبیت روزافزونی پیدا کردند، برای گرم کردن و پختن مواد غذایی کاربرد دارند. ماکروفر با داشتن یک المنت گرمایی مخصوص غذا را در یک محیط بسته، گرم می کند. این دستگاه ها در مقایسه با ماکروفر کار خود را در زمان طولانی تری انجام می دهند اما در نهایت غذا را به طور کامل گرم کرده و موجب می شوند به طور کامل مغز پخت شود.

ماکروفر ها محبوبیت زیادی دارند و امروزه به دلیل سرعت در آماده کردن غذا کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. با این حال، این دستگاه ها ممکن است به خاطر استفاده نادرست و رعایت نکردن موارد ضروری درست کار نکند. گاهی نیز ماکروفر به دلیل اشکالات مختلف دچار اختلال در عملکرد می شوند. نتیجه آن که دستگاه نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد.

در چنین شرایطی سوالات مختلفی به ذهن خطور می کند؛ مانند این که مشکل دستگاه چیست و به چه دلیلی به وجود آمده است؟ با چه اقداماتی می توان از خرابی ماکروفر پیشگیری کرد و عمر مفید دستگاه را طولانی تر ساخت؟ هزینه تعمیر ماکروفر بوتان چقدر است؟ و مهم تر از همه، برای تعمیر ماکروفر بوتان در تهران به کجا باید مراجعه کرد؟

ما در این مطلب مطالبی مفید درباره خرابی های رایج در ماکروفر ارائه می دهیم و هم چنین راه حل این مشکلات را ذکر می کنیم. در همین راستا به معرفی مرکز تک تعمیر ، نمایندگی ماکروفر بوتان در تهران می پردازیم.

تک تعمیر  سال هاست به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر بوتان در تهران فعالیت می کند و کارشناسان این مرکز آماده راهنمایی و تعمیر دستگاه های شما هستند.

هرچقدر هم که دستگاه شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، با این حال، نیاز به وجود یک مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش ماکروفر برند دستگاه شما، احساس می شود. ماکروفرهای بوتان نیز ممکن است دچار نقص و اختلال شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. مشکلات مختلفی مانند دود کردن یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه می تواند موجب نگرانی مصرف کننده شود. در ادامه به ذکر مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای  ماکروفر های بوتان پیش آید اشاره می کنیم. هم چنین توضیح کوتاهی درباره راه حل هر یک از این خرابی ها ارائه خواهد شد.

برخی از مشکلات ماکروفر بوتان

ماکروفرهای بوتان اگرچه جزو برندهای بسیار محبوب و پیشرفته ماکروفر هستند اما باز هم ممکن است در حین استفاده و کار با آنها مشکلاتی بوجود بیاید. برخی این مشکلات با دانس اندکی حل می شود و برخی نیاز به تعمیر فوری خواهند داشت. در زیر لیستی از مشکلات احتمالی را بیان خواهیم کرد:

  • روشن نشدن ماکروفر
  • از کار افتادن برخی از دکمه های دستگاه که برای راه اندازی آن حیاتی هستند
  • از کار افتادن گریل ماکروفر
  • تنظیم نشدن دما دستگاه و سوزاندن برخی از غذاها
  • ظرف داخل ماکروفر یا سولادرم آن به خوبی نمی چرخد
  • مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر و عدم داغ شدن آن به اندازه دلخواه
  • ماکروفر بصورت اتوماتیک خاموش نمی شود.
  • درب ماکروفر بخوبی بسته نمی شود.
  • دستگاه شما اتصالی دارد و خاموش و روشن می شود.

در صورتیکه در دستگاه  شما این مشکلات دیده می شود اصلا نگران نباشید این مشکلات به سادگی و با هزینه هایی بسیار مناسب قابل حل هستند و نیازی نیست دستگاه جدیدی را با هزینه بالا خریداری نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماکروفرتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

02188592650
02177147330

ثبت سفارش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button