ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نمایندگی فر باماتیک

تعمیر فر باماتیک در بسیاری از مراکز معتبر تعمیر انجام می شود و افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی فر باماتیک از خدمات آن بهره مند شوند. برای تعمیر فر باماتیک ابتدا لازم است تا مشکلاتی که به نظر ساده می رسند را حل نمود و این امر نیازمند کسب دانش در این زمینه می باشد که در ادامه به شرح مختصری از آن خواهیم پرداخت.

با افزایش تمایل خانم ها به امر آشپزی و پخت و پز انواع کیک و دسر، استفاده از انواع فر در آشپزخانه به یک ضرورت تبدیل شده است. با این شرایط تعمیر فر نیز امری اجتناب ناپذیر است که پس از مدتی نیاز به آن دیده می شود. برای تعمیرات فر باماتیک لازم است تا افراد به دنبال کسب اطلاعاتی درباره ی مشکلات فر باشند و به همین دلیل در ادامه چند مشکل روتین را در فر بررسی خواهیم نمود.

گرم نشدن فر در تعمیر فر باماتیک

حتما تا کنون متوجه شده اید که گاها فر گرم نمی شود و حتی با روشن کردن آن می بینید که هنوز هم این مشکل پا برجاست. در واقع هنگامی که به این مسئله برخورد می کنید می بایست برای تعمیرات فر باماتیک اقدام نمایید. در این حالت بررسی چند کار ضروری است.

به طور مثال ممکن است جرقه زن در فر گازی و یا اتصال برق در فر برقی با مشکل مواجه شده باشد. در این حالت می توان این بخش را بررسی نمود. گاها در برخی از اوقات اتصالات برق برای استفاده از جرقه زن مشکل دارد و لذا می توانید ابتدا از جریان برق ورودی در فر مطمئن گردید. در این حالت می توان اجاق گاز را بررسی نمود تا بعد از شناخت مشکل بتوان این ایراد را نیز برطرف کرد.

اهمیت برق بسیار بالاست و در صورتی که هنگام تعمیر فرمتوجه شدید که این بخش مشکلی ندارد می بایست لوله های گاز را بررسی کرد. ممکن است این اتصالات مشکل داشته باشد و در نتیجه فر روشن نمی شود.

همچنین در فر های برقی می بایست المنت های حرارتی را بررسی نمود. در واقع با گرم شدن المنت های حرارتی رنگ این قطعات به سرخی می گراید و در نتیجه حین تعمیرات فرباماتیک می توان به راحتی از کارکرد صحیح آن ها مطمئن گردید.

حال اگر المنت ها در فر به صورت کامل سرخ نشدند بدین معنی خواهد بود که باید این قطعات را تعویض نمود. جایگزین کردن المنت ها زمان کوتاهی لازم دارد اما بهتر است توسط افراد متخصص در زمینه تعمیر فر باماتیک انجام شود.

با این کار می توان از صحت و درستی کار مطمئن گردید و با خیالی آسوده از فر استفاده نمود. همچنین باز کردن المنت های حرارتی اگرچه ساده به نظر می رسد اما داشتن تخصص در این زمینه می تواند کمترین آسیب را به سایر قطعات این دستگاه وارد سازد.

خدمات هفت روزه در تعمیر فر باماتیک

شاید یکی از دغدغه های اصلی مردمی که روز ها مشغول کارند این باشد که برخی مراکز برای تعمیر فر باماتیک خدمات را در هر روز هفته ارائه نمی دهند. در کلان شهر ها این مشکل بیشتر است زیرا نمی توان به راحتی از کار و مشغله های روزانه گذشت. بنابراین مراکزی در اولویت قرار می گیرند که برای تعمیر فر باماتیک خدمات در هفت روز هفته در نمایندگی فر باماتیک به دست تکنسین های تعمیر ارائه می شود. این خدمات شامل تعمیر فر باماتیک، مشاوره های پیش از تعمیر فر باماتیک و سرویس دهی دوره ای می باشد.

با این روش انتخاب زمان دریافت خدمات نمایندگی فر باماتیک به عهده مشتریان است و بنابراین در زمان آزاد و استراحت خود می توانند از این خدمات استفاده نمایند. البته می بایست توجه نمود که در روز های تعطیل نیز این خدمات برای تعمیرات فر باماتیک ارائه می گردد و در نتیجه جای نگرانی نخواهد بود.

امروزه روش های جدیدی نیز برای تعمیرات فر باماتیک استفاده می شود که شاید بهترین آن استفاده از خدمات غیر حضوری باشد. خدمات غیر حضوری که تنها با یک تماس تلفنی و یا ثبت سفارش به صورت آنلاین  می توان درخواست خود را برای تعمیر فر باماتیک ثبت کرد.

با این کار علاوه بر اینکه می توان با افراد متخصص درباره ی مشکل پیش از تعمیرات فر باماتیک مشورت نمود، خدمات در کمترین زمان ممکن نیز ارائه می گردد. در واقع کارشناسان با سرعت عمل بیشتری می توانند برای تعمیر فر باماتیک اعزام شوند و در نهایت کار سریع تر پایان می پذیرد.

از آنجا که همه ی خدمات ارائه شده برای تعمیر می بایست به روز و کاملا جدید باشد لذا مراکزی که نتوانند خود را با این سیستم موفق دهند، کمتر توسط مشتریان برای تعمیرات فر باماتیک انتخاب می شود. این رویکرد باعث شده تا مردم نیز برای انتخاب نمایندگی فر باماتیک دقت بیشتری را صرف کنند تا احتمال آسیب به دستگاه های خود را کم کنند.

همچنین با این شرایط امکان افزایش طول عمر لوازم خانگی و فر افزایش می یابد و بعد از تعمیرات فر باماتیک می توان از صحت کار کارشناسان متخصص مراکز معتبر مطمئن شد.

 

شعله دود می کند

علت_در مخلوط گاز و هوا ، مقدار گاز زیاد است.

رفع عیب_ مقدار گاز را کم کنید. در صورت گشاد شدن نازل آن را تعویض نمایید.

شعله مشعل خیلی بلند است

علت- مقدار گاز و هوا هر دو زیاد است.

رفع عیب_در اجاق های قدیمی گاز و هوا را کم کنید.

فر روشن نمی شود

علت_ شعله پیلوت خاموش است

رفع عیب _ پیلوت را روشن کنید.

فر روشن نمی شود

علت _تایمر در وضع صحیح تنظیم نشده.

رفع عیب_تایمر فر را تنظیم کنید.

فر در درجه حرارت تنظیم شده نگهداری نمی شود .

علت_- ترموستات فر بطور صحیح تنظیم نشده.

رفع عیب_ ترموستات فر را مطابق آنچه که شرح داده شد آزمایش و تنظیم نمایید. توجه:در رابطه با عیوب مربوط به ترموکوپل و بوبین و تست آن ها به قسمت ترموکوپل و بوبین از فهرست لوازم گاز سوز مراجعه و رفع عیب نمایید.

با افزایش شهر نشینی و مشکلاتی که مردم در کلان شهر ها با آن مواجه هستند، این خدمات بیشترین تاثیر را در تعمیرات فر خواهد گذاشت و اگرچه در کیفیت تعمیر فر باماتیک نقشی ندارد اما می تواند به بهترین شکل دغدغه مشتریان را کم کند.

اهمیت استفاده از خدمات نمایندگی فر باماتیک باعث شده تا عده زیادی از مردم به مراکزی مراجعه کنند که علاوه بر تعمیرات فر سایر خدمات جانبی را نیز ارائه می دهد. کیفیت این خدمات در کنار تعمیرات فر می تواند نهایتا منجر به دریافت رضایت از مشتریان گردد و به همین دلیل این مرکز به کیفیت خدمات توجهی ویژه نشان داده است.

برای تعمیر فر باماتیک به صورت صحیح استفاده از کارشناسان متخصص در کنار دانش و مهارت بالای آن ها ضروری است و می تواند نهایتا منجر به کیفیت خدمات ارائه شده  در نمایندگی فر باماتیک گردد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای حل مشکل فرتان به محل مورد نظر اعزام میکنند.

02177336245

02122737566

ثبت سفارش

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button