ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

تراز کردن لباسشویی حایر

تراز کردن لباسشویی حایر به ساده ترین روش

  • استفاده از تراز مهندسی در لباسشویی حایر

برای تراز کردن لباسشوییتون میتونید از تراز مهندسی استفاده کنید که اگر تو خونه ندارید، نگرانی نداره. میتونید از برنامه های کاربردی گوشی هوشمندتون، مثل تراز در اپلیکیشن جعبه ابزار کمک بگیرید و به راحتی تراز بودن لباسشویی منزلتون رو بررسی کنید تا اگر تراز نبود، کار های زیر رو انجام بدید.

  • تنظیم پایه های جلویی ماشین لباسشویی حایر

در قسمت پایه های جلویی تمامی ماشین های لباسشویی، پیچ هایی برای تراز کردن لباسشویی تعبیه شده که میتونید با استفاده از اون ها دستگاه رو تراز کنید و بعد هم مهره قفل رو زیر بدنه ی لباسشویی سفت کنید.
حواستون باشه که پایه ها رو تو ارتفاع پایینی نگه دارید و تا ارتفاع زیادی بالا نبرید تا زیاد دچار لرزش نشه و بعد از اینکه هر کدوم از پایه های جلویی رو تنظیم کردید، به لباسشویی تکیه بدید تا مطمئن بشید که دستگاه هیچ حرکتی نمیکنه یعنی تو جاش لق نزنه.

 

تنظیم پایه های عقبی ماشین لباسشویی حایر

تو بعضی از مدل های ماشین لباسشویی حایر، پیچ هایی که برای تنظیم ارتفاع در جلوی دستگاه تعبیه شده، پشت اون هم استفاده شده تا از همه طرف بتونید دستگاه رو تنظیم کنید. فقط باز هم حواستون باشه که ارتفاع پایه ها رو در حداقل ممکن تنظیم کنید تا از لرزش های بیش از حد دستگاه جلوگیری کنید.
با این حال، اکثر ماشین‌ های لباسشویی از برند های مختلف مثل دوو، سامسونگ، ال جی و … پایه‌ های عقبشون قابلیت تنظیم خودکار رو دارند.

تنظیم کردن پایه های لباسشویی حایر و تراز کردن دستگاه

برای اینکه بتونید از طریق پایه ها، لباسشویی حایر رو تنظیم کنید؛ باید اول پایه های پشتی رو تنظیم کنید و بعد که پایه های عقبی تنظیم شدند به سراغ پایه های های جلویی برید و در آخر هم با استفاده از تراز مهندسی مطمئن بشید که دستگاهتون رو به درستی تراز کردید.
به منظور تنظیم کردن پایه های عقبی ماشین لباسشویی حایر، اول باید با کمک شخص دوم، کل دستگاه رو به سمت پایه های جلویی هل بدید و به صورت کج نگه دارید. در حدی که 7 تا 10 سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشه تا بتونید اون هارو تنظیم کنید، البته پایه های عقبی باید به طور خودکار تنظیم بشن و اگر این اتفاق نیوفته مجبورید که دوباره مراحل بالا رو انجام بدید و با استفاده از آچار، پایه های عقب رو باز و تنظیم کنید.
همینطور که تنظیمات را انجام میدید چند بار میزان تراز بودن لباسشویی رو بررسی کنید، چرا که تنها یک تغییر جزئی و کوچیک میتونه تعادل مطلوب را ایجاد کنه. همینطور مطمئن بشید که تراز سطح ماشین لباسشویی از جهات مختلف، مثل پهلو، جلو و عقب درست انجام شده. دقت داشته باشید که ماشین لباسشویی حایر از هر سمتی باید ترازباشه.
باید به این موضوع توجه کنید که اگر مدل ماشین لباسشویی حایرتون قدیمی شده و پایه قابل تنظیم نداره، برای تراز کردنش باید از یه تکه چوب یا مقوای ضخیم استفاده کنید. همچنین پد های ضد لرزش مخصوص ماشین لباسشویی که در بازار به فروش میرسن هم در تراز کردن، رفع ارتعاش و سروصدای بیش از حدی که دستگاه ایجاد میکنه خیلی موثر هستن.

نگهداری ماشین لباسشویی حایر

همه ی خونه‌ ها طی سال‌ ها زندگی با کمی نشست مواجه میشن و در بعضی خونه ها، ممکنه حتی کمی جابجایی کف هم پیش بیاد، مثل خونه هایی که در طبقات همکف هستن. به همین دلیل اگر بعد از چند سال هم متوجه ارتعاشات، حرکت یا صدا های جدید شدید، ممکنه لازم باشه تا ماشین لباسشویی رو دوباره تراز کنید. اگر از اول ماشین لباسشوییتون رو اشتباه نصب کرده باشید، ارتعاشات زیادی رو مشاهده می‌ کنید که برای بررسی و تنظیم مجدد آن باید کمی وقت بزارید.

دلایل لرزش لباسشویی حایر

همونطور که گفتیم علت لرزش لباسشویی حایر فقط تراز کردن لباسشویی حایر نیست، هر چند که مهمترین دلیل همین هست اما دلایل دیگه ای هم داره که بعضی از اون هارو با هم بررسی میکنیم. حتی شاید لباسشویی تراز هم باشه ولی باز هم دچار لرزش بشه.

خدمات تعمیرگاه مجاز

تعمیرگاه مجاز یکی از بزرگترین مراکز خدمات پس از فروش در تهرانه که به تازگی تعمیر تمامی برند های لباسشویی مثل تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی ایندزیت تعمیر لباسشویی آبسال و … رو در کرج هم ارائه میده و شما میتونید از طریق پر کردن فرم سفارش یا تماس با شماره هایی که تو همین مقاله موجوده، خدماتی که میخوایید رو دریافت کنید.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی حایر تو کل روز های هفته، حتی روز های تعطیل خدماتی مثل تعمیر یا تعویض قطعات لباسشویی حایر، تعمیر موتور لباسشویی حایر، نصب و راه اندازی لباسشویی حایر و … رو با بهترین قطعات اصلی و اورجینال توسط تکنسین هایی که مجرب و آموزش دیده هستند، ارائه میده.

البته باید بدونید که خدمات تعمیرگاه مجاز فقط معطوف به تعمیر لباسشویی نیست و شما میتونید تعمیر انواع ماشین ظرفشویی – تعمیر انواع اجاق گاز رو میزی و مبله – تعمیر انواع یخچال – تعمیر ساید بای ساید – تعمیر انواع ماکروفر – تعمیر جاروبرقی و … رو با گارانتی 6 ماهه دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button