ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

نحوه تعویض المنت هیتر لباسشویی سامسونگ

در اولین اقدام بررسی نمایید و مطمئن شوید که مشکل از المنت ماشین لباسشویی است، دلایل زیر نشان دهنده ایراد المنت لباسشویی است:

· فیوز یا برق اصلی شما میپرد.
· ماشین کار میکند ولی آب گرم نمیشود.
· برنامه شستشو تمام نمیشود.

در صورتی که بعد از بررسی دستگاه مطمئن شدید که المنت ماشین لباسشویی باید عوض شود تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ در اینجا روش اصولی تعویض المنت هیتر لباسشویی سامسونگ را به شما آموزش میدهد ولی اما توجه داشته باشید که تعمیر قسمتهای برقی تمام وسایل الکتریکی بخصوص ماشین لباسشویی نیاز به اطلاعات فنی الکتریکی دارد. پس توصیه ما تماس با یک تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی است.

ابزاری که برای تعویض المنت هیتر لباسشویی سامسونگ لازم دارید:

  • المنت حرارتی مخصوص مطابق با مدل ماشین لباسشویی
  •  آچار
  • پیچگوشتی مناسب با پیچهای لباسشویی

 

مرحله ۱ – رعایت کردن توصیهی ایمنی در تعویض المنت هیتر لباسشویی سامسونگ

توجه داشته باشید که رعایت کردن ایمنی در هنگام تعویض المنت لباسشویی یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. برای رعایت کردن ایمنی دوشاخه دستگاه را از پریز بکشید.

مرحله ۲ – جدا محفظه پودر و کنترل پنل

در این مرحله در اولین اقدام باید پنل بالای لباسشویی را جدا نمایید، برای اینکه پیچهای آنکه در پشت قرار دارند را باز کنید. پنل به راحتی جدا خواهد شد.
هنگامی که پنل دستگاه را جدا کردیم، برای اینکه بتوانیم پنل کنترل را هم درآوریم ابتدا لازم است که محفظه پودر را به بیرون بکشیم، توجه داشته باشید که پیچ های پنل زیر این محفظه هستند. در این قسمت ابتدا محفظه را بیرون کشیده سپس با کمی فشار دادن به بالا آن را از جایش در آورید.
بعد از در آوردن محفظه باید پیچ های زیر این قطعه پیچ کناری پنل را باز کنید تا پنل از قسمت جلو جدا شود. آن را در بالای ماشین لباسشویی قرار دهید.
دقت داشته باشید که پیچهای قسمت محفظه ضدزنگ هستند بنابراین آن را به صورت جدا نگه دارید تا با پیچهای دیگر عوض نشوند.

مرحله ۳ – جدا کردن درب از ماشین لباسشویی

در این مرحله سما پنل زیر لباسشویی را در آورده اید. بعد از کلیپس لاستیک درب را از این قطعه جدا نمایید و لاستیک درب لباسشویی را به طرف داخل دیگ فشار دهید تا از درب دستگاه جدا شود.
در این قسمت چهار پیچ وجود دارد که، شامل دو پیچ قفل درب قسمت جلویی ماشین را نگه داشتهاند آنها را باز کنید تا بتوانید قسمت جلویی را به همراه درب از ماشین جدا کنید.

مرحله ۴ – جدا کردن المنت قدیمی

بعد از انجام دادن مراحل قبلی، شما در این مرحله می توانید المنت زیر دیگ لباسشویی را مشاهده کنید. توصیه می شود قبل از جدا کردن المنت هیتر قدیمی بهتر از آن یک عکس بگیرید تا نحوه اتصال سیمها را داشته باشید.

حالا باید سیم ها و سکوت ترموستات را جدا کنید. وصل المنت یک مهره وجود دارد که باید آن را باز کنید. ولی آن را تا انتها باز نکنید و وقتی مهر به آخر پیچ رسید به آرامی با ته پیچ گوشتی به آن ضربه بزنید تا کل پیچ و مهره به داخل المنت برود. با این کار المنت آزاد میشود و میتواننید آن را در آورید.

مرحله ۵ – جاانداختن المنت جدید

داخل المنت ترموستات جای گذاری شده است که حالا میتوانید آن را با کمی فشار دادن از جای خودش درآورید. بعد از جدا کردن ترموستات را داخل المنت جدید قرار دهید.
توجه کنید برای اینکه بتوانید المنت جدید را به راحتی در جای خود زیر دیگ قرار دهید میتوانید روی قسمت لاستیکی آن کمی مایع ظرفشویی بمالید.

المنت جدید را به آرامی به داخل هل دهید و مطمئن شوید که به خوبی در جایش قرار گرفته است. حال پیچ و مهرهی آن را سمت کنید تا المنت سرجایش محکم و آببندی شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button