ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

علت کم بودن شعله اجاق گاز نف

بررسی کردن سر شعله های اجاق گاز نف

این امکان وجود دارد که بعد از تمیز کردن شعله های اجاق گاز باید توجه داشته باشید که بعد از خشک کردن آن ها زا حتماً باید این سرپوش ها را در جای اصلی خود قرار دهید.
توجه داشته باشید که همین جا به جایی سرپوش ها می تواند نقش مهمی در نا متعادل بودن خروج گاز داشته باشد و از رسانایی صحیح گاز مانع شده و باعث کم و زیاد شدن شعله های اجاق گاز بشود و یا اینکه به طور کلی شعله ها روشن نمیشود.

معیوب بودن ژیگلور اجاق گاز

در صورتی که هنگام استفاده کردن از اجاق گاز نف خود متوجه شدید که دستگاه شما افت فشار گاز دارد، این امکان وجود دارد که قطعه ژیگلور اجاق شما دچار مشکل شده است.
پس با توجه به این موضوع باید اقدامات لازم را در زمینه بررسی این قطعه و تعمیر اجاق گاز نف انجام دهید. در صورت نیاز باید این قطعه را در تعویض نمایید.

ایراد در قطعه ی سنسور دما

در برخی از موارد دیده شده است که علت کم شدن شعله اجاق گاز نف می تواند به دلیل بروز مشکلات در عملکرد سنسور دما باشد.

باید سنسور دما را با اهم چک بکنید و اگر این سنسور درست و سالم باشد باید با بالا رفتن دما مقاومتش افزوده بشود.

 

خیس بودن شعله

بهتر است بعد از تمیزکاری اجاق و شستشوی شعله مشعل و خصوصا رنده مشعل را با یک پارچه تمیز و یا سشوار کاملا خشک کنید خیس بودن شعله باعث کم شدن شعله گاز و یا حتی خاموش شدن آن می شود.

یادتان باشد در زمان تمیز کاری اجاق و شستشوی شعله از اسید و مواد پاک کننده قوی و اجسام نوک تیز ایتفاده نکنید چون ممکن است منافذ شعله را مسدود کند و به دنبال آن جریان گاز کم یا قطع شود.

در این مقاله با علت کم شدن شعله اجاق گاز نف آشنا شدیم. این مشکل یکی از مشکلات متداول در اجاق گاز ها می باشد. توجه داشته باشید که این مشکل به راحتی در اجاق گاز قابل برطرف کردن است اما برخی از مشکلات نیازمند تخصص بالایی در زمینه اجاق گاز نف می باشد.

در صورتی که نیازمند به تعمیر تخصصی اجاق گاز نف هستید می توانید با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و درخواست خود را در این نمایندگی تبت نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید تا تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با شما عزیزان تماس بگیرند و بعد از هماهنگی های لازم در محل مورد نظر شما حاضر شوند تا به عیب یابی و تعمیر اجاق گاز نف شما بپردازند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button