ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

تمیز کردن اجاق گاز نف

استفاده کردن از پاک کننده‌های طبیعی

در بیشتر موارد دیده شده است که مصرف کنندگان اجاق گاز برای پیدا کردن تعداد بسیار زیادی اسپری پاک کننده آشپزخانه در بیشتر سوپرمارکت ها هستند، توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد در بیشتر موارد حتی نیازی به این راه حل های گران قیمت نداشته باشید. توجه داشته باشید که شما عزیزان به احتمال زیاد دو تا از موثرترین پاک کننده ها را از قبل در آشپزخانه دارید و از آن ها بی خبر می باشید. آب لیمو و سرکه نه تنها ارزان هستند بلکه قدرت زیادی در لک بری هم دارند. همچنین توجه داشته باشید که استفاده کردن از آب لیمو و جوش شیرین با هم میتواند اثر پاک کنندگی قدرتمندی داشته باشد. برای رسیدن به نتیجه بهتر  تنها کافیست تا کمی جوش شیرین را بر روی سطح اجاق گاز بریزید و در مرحله بعدی برای اینکه پاک کردن رسوبات از قاب دستمال استفاده کنید آن قسمت را با آب لیمو بمالید. توجه داشته باشید که یک پیمانه سرکه و دو پیمانه آب را در یک اسپری بریزید و آن را بر روی گاز اسپری نمایید، و بعد از آن به صورت کامل اجاق گاز نف خود را دستمال بکشید.

پاک کردن در هنگام گرم بودن گاز

توجه داشته باشید که این روش به شما عزیزان زیاد توصیه نمی شود و زیاد در تمیز کردن اجاق گاز نف کاربردی نمی باشد‌ اما می تواند باعث شود کثیفی کمتر بر روی اجاق گاز شما باقی بماند. این روش به این گونه می باشد هنگامی در حال آشپزی هستید، اگر غذا پاشیده یا سرریز شد، سعی کنید آن را تا سطح گاز گرم است پاک کنید. اما دقت داشته باشید که در این روش ریسک سوختگی وجود دارد، اما میتوانید به خاطر داشته باشید تا بعداً برگشته و پیش از سرد شدن کامل گاز، آن را پاک کنید. این کارِ تمیز کردن آن را به طور زیادی آسان تر میکند.

قبل از خیس کردن اجزای گاز را جدا کنید

همانگونه که می دانید لوازم پخت و پز انواع زیادی دارند، مخصوصا سطح بالایی اجاق گاز، قطعاتی دارند که به آسانی قابل جدا کردن هستند. این امکان وجود دارد که شما عزیزان هنگام تمیز کردن اجاق گاز در حالی که این قطعات سر جایشان هستند با مشکلات مختلفی روبرو شوید. پس توجه به این موضوع می توانید این قطعات را جدا نمایید، و آن ها را به خوبی خیس نمایید تا روند کاری برای شما عزیزان ساده تر شود.
هنگامی که بر روی سطح اجاق گاز خود لکه ها و غذاهای سوخته را مشاهده می کنید، یکی از نحوه های تمیز کردن اجاق گاز نف در این گونه موارد این است که قطعات اجاق گاز نف را جدا نمایید و آن ها را در سینک بخیسانید. با استفاده کردن از این روش می توانید بهذ از چند دقیقه با کمی دستمال کشیدت این لکه ها را از بین ببرید. اما باید بدانید که حتما بعد از دستمال کشیدن و خشک شدن قطعات، آن ها را بر سر جای خودشان قرار دهید.

 

تمیز کردن مداوم

توجه داشته باشید که یکی از روش های تمیز کردن اجاق گاز نف، شاید شما هم با یک اجاق گاز کثیف روبرو شده اید که تمیز کردن آن بسیار آزار دهنده می باشند، پس با توجه به این موضوع تمیز کردن اجاق گاز به صورت مداوم، تمیز کردن کردن آن را آسان تر می کند. هنگامی که به صورت پوره ای اجاق گازتان را تمیز میکنید، متوجه میشوید که تلاش‌هایتان بهتر نتیجه میدهد. در صورت داشتن یک برنامه هفتگی برای پاک کردن اجاق گاز و دیگر جاهای دردسرساز آشپزخانه، روغن و لکه ها شانس این که به طور مناسبی جاگیر شوند را نخواهند یافت. هیچ چیزی سخت تر از تمیز کردن لایه های بر روی هم انباشته شده ی آشغال و چربی نیست. بنابراین تمیز کردن منظم بهترین کاری است که میتواند جلوی ایجاد لایه های روغن و شره را بگیرد تا سطح اجاق گاز را تبدیل به خانه خود نکنند.

نکته پایانی

مورد آخر این است که اگر کار پاک کردن اجاق گاز دارد سخت تر و سخت تر میشود، شاید وقت آن رسیده که آن را نو کنید. اگر سطح اجاق گاز وضعیت بدی دارد ممکن است که تمیز کردن و جلا دادنش موجب ایجاد فرورفتگی و خرابی در آن شود و این تمیز کردنش را حتی مشکلتر هم میسازد.
در این مقاله با نحوه تمیز کردن اجاق گاز نف آشنا شدیم، اما این امکان وجود دارد که شما با مشکلات متداولی در اجاق گاز روبرو شوید که این موضوع باعث می شود شما به تعمیر اجاق گاز نف نیاز داشته باشید. در این گونه موارد شما عزیزان باید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده کردن از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز اجاق گاز نف در زمینه تعمیر اجاق گاز نف مشکل پیش آمده را در دستگاه خود برطرف نمایید‌.
تمام تعمیرکاران ما در زمینه تعمیر اجاق گاز نف دارای سال ها تجربه می باشند و خدماتی با کیفیت بالا را به شما عزیزان ارائه می دهند.
برای ثبت‌ کردن خرابی اجاق گاز خود تنها کافیست تا به صورت آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید، برای ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را برای کارشناسان ما بازگو نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button