ارائه خدمات فقط در تهران

تعمیرات در سراسر تهران

تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی آبسال

مراحل آموزش تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی آبسال

در این قسمت قرار است با نحوه تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی آبسال آشنا شویم تا در صورت بروز این مشکل بتوانیم به راحتی از شر آن راحت شویم. اما در صورتی که تخصص کافی را در زمینه تعمیر لباسشویی آبسال ندارید ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آبسال مراجعه کنید و با کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص ما در زمینه تعمیر لباسشویی آبسال مشکل پیش آمده را در دستگاه خود برطرف نمایید.
دستگیره درب دستگاه را با کمی فشار به سمت خود بکشید تا درب لباسشویی از لاستیک دور خود جدا شود. توجه داشته باشید که قوس مخصوص شیشه درب به همراه لاستیک دور آن مسئول آب بندی دیگ هستند.
در صورت باز شدن درب لباسشویی آبسال، لبه بیرونی لاستیک دور درب، نوع قوس شیشه، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن درب به خوبی دیده خواهد شد.

در این مرحله از تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی آبسال، برای جدا کردن لبه لاستیک درب از بدنه لباسشویی، باید فنر بیرونی دور درب را با استفاده از یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون بکشید تا فنر آزاد شود. حال که فنر بیرونی دور لاستیک آزاد شد، فنر را از جای خودش جدا کنید و لاستیک درب را به آرامی از یک طرف از بدنه جدا کنید، توجه داشته باشید که با ورود فشار بیش از اندازه این قطعه دچار آسیب خواهد شد.

بعد از جدا کردن لاستیک آن را در داخل دیگ دستگاه قرار دهید تا بتوانید به سادگی میکروسوئیچ درب لباسشویی آبسال را خارج کنید. پیچ های میکروسوئیچ را باز کنید؛ به علت متصل بودن سیم به میکروسوئیچ در داخل بدنه به صورت معلق می ماند. سپس با یک دست میکروسوئیچ را از پشت بدنه بیرون آورید.

در این مرحله از تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی آبسال توجه داشته باشید اگر درب لباسشویی باز یا بسته نمی شود، میکروسوئیچ مشکل دارد و باید آن را تعویض کنید.

در این مرحله با نحوه تعمیر لباسشویی آبسال در زمینه میکروسکوئیچ آشنا شدیم، در صورتی که ماشین لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی آبسال تمامی مشکلات پیش آمده را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برطرف نمایید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با همکاری تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده است تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد. تمامی تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستند که همین موضوع باعث می شود خدماتی با کیفیت بالا را به شما مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهند. برای ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی شما عزیزان می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را برای کارشناسان ما بازگو نمایید تا پس از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به عیب یابی، بررسی و تعمیر لباسشویی آبسال شما بپردازد. همچنین می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را برطرف نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه سوت تعمیر

سه سوت تعمیر با به کارگیری تعمیرکاران خبره و داشتن سالها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی ، جهت تعمیرات لوازم خانگی میباشد

خواسته ما جلب رضایت شماست

آدرس

سرویس در سراسر تهران

ایمیل

3soottamir@gmail.com

 

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد.

طراحی و پشتیبانی : فرا وی آی پی 

Call Now Button